23 Ekim 2014 Perşembe


21.01.2011 13:28:14 2355  defa okundu.

AK Parti'de flaş gelişme!

AK Parti Delice İlçe Başkanı Kudret Altınok, görevinden istifa etti.

AK Parti Delice İlçe Başkanı Kudret Altınok istifasını AK Parti İl Başkanı Mehmet Demir'e sundu. AK Parti İl Başkanı Demir, istifa konusunun yönetim kurulunda görüşülerek karara bağlanacağını ve gerekli açıklamanın yapılacağını açıkladı.

Yorum Yaz


YORUMLAR
KARABEKİRLİ:
şükür nasıl görebildiler bu şahsiyeti de görevden aldılar zaten tayyip erdoğan sayın başbakanım böyle kişilerle çalıştığını bilmiyor bilse bu adamı buraya getirmezdi zaten delice için ak parti için güzel karar vermişler il yönetimi teşekkürler onlara inşallah deliceli ve daha dinamik biri başkan olur hayırlısı...
22.01.2011 15:20:46
A.K.Y.:
Delice değişim içine girmiş.çoook isabetli bir karar vermiş.Milletvekilliğine aday degildir(bu günlerde modada)Ha Ha haaaaaaa...
22.01.2011 22:57:22

Son Yorumlar

n.önder
İş güvenliği deniliyor,SSK nın otel inşaatı yapılıyor ilgili firma hiç bir önlem almıyor bunu kim denetliyecek bu kadar tehlikeli bir iş yapılıyor şehrin merkezinde denetleyen yooook.Lütfen bu konuyu dikkate alın.
21.10.2014 08:49:19

kadir
Sayın Başkan siz benden hizmet beklemeyin diye bir açıklama yapın da bizde hayaller kurmayalım.. Serkan isimli arkadaş çok güzel bir soru sormuş belediye ulaşım aracı olmayan kaç il var diye aslında iş bu kadar basit.. Bence artık bu konuları Sayın Cumhurbaşkanına yazmak lazım
21.10.2014 00:18:00

yucel
Osmangazi ilkokulu ile akpet benzinliği arasında bırakın parkı doğru dürüst yol yok inşallah birdahaki seçimden sonra yapılır açık olan birkaç yolda dağ yolundan farksız çocuklarımızda çarşıya gidince ordaki parklardan yararlanıyorlar mahallemizde park olmadığı için ne yapalım elimizden bir şey gelmiyor
20.10.2014 23:43:55

Yaşar
Esnafa ne oldu böyle.Esnafın işleri açıldı. Böyle bir haber başlığı olur mu? Esnafa bir şey olduğu yok. Havalar soğumaya başlayınca, araçların kışlık bakımlarının yapılması gerekiyor.
20.10.2014 16:27:03

Elvan BEKDAŞ
Öncelikle herkese hayırlı günler diliyorum. Yaklaşık 2 yıldan beri Eskişehir'de yaşıyorum ve Kırıkkale'de yaşadığımız köpek sorununu burada yaşamıyoruz. Orda köpek yokmu diyeceksiniz ama var, hemde yadsınamayacak kadar çok hemde. Ama şu güne kadar hiç bir köpeğin vatandaşı rahatsız ettiğini görmedim ( Gerçi insanlarda onları rahatsız etmiyorlar,hatta herkes kapısının önüne mama bile bırakanlar var.)