26 Kasım 2014 Çarşamba


21.01.2011 13:28:14 2386  defa okundu.

AK Parti'de flaş gelişme!

AK Parti Delice İlçe Başkanı Kudret Altınok, görevinden istifa etti.

AK Parti Delice İlçe Başkanı Kudret Altınok istifasını AK Parti İl Başkanı Mehmet Demir'e sundu. AK Parti İl Başkanı Demir, istifa konusunun yönetim kurulunda görüşülerek karara bağlanacağını ve gerekli açıklamanın yapılacağını açıkladı.

Yorum Yaz


YORUMLAR
KARABEKİRLİ:
şükür nasıl görebildiler bu şahsiyeti de görevden aldılar zaten tayyip erdoğan sayın başbakanım böyle kişilerle çalıştığını bilmiyor bilse bu adamı buraya getirmezdi zaten delice için ak parti için güzel karar vermişler il yönetimi teşekkürler onlara inşallah deliceli ve daha dinamik biri başkan olur hayırlısı...
22.01.2011 15:20:46
A.K.Y.:
Delice değişim içine girmiş.çoook isabetli bir karar vermiş.Milletvekilliğine aday degildir(bu günlerde modada)Ha Ha haaaaaaa...
22.01.2011 22:57:22

Son Yorumlar

Tepki
Vatandaşın yolunu vatandaşa parayla satan belediye de, sabahtan akşama kadar dükkanının önünü tabelalarla yada arabasıyla işgal eden esnaf ta haksızdır. Babanızın malı değil o yollar...
25.11.2014 10:50:37

haydar üstünel
cumurriyet meydanından carşı içine arac trafigine kapalsın.vatandaş rahat rahat alışverişini yapsın.
24.11.2014 22:42:43

acar.h
ödemeyin kardeşim park ücreti.öğrendiğim kadarıyla hiç bir yasallığı ve yaptırımı yokmuş bu park ücretini ödememenin .tabiki ben ödedikten sonra öğrendim yasal yaptırımı olmadığını.birkere sizin o an parkettiğinizin kanıtı yok ellerinde.iyi düşünün.bir zaman koca duha oğlu deli dumrul var imiş:köyün girişine yol üzerine köprü yaptırmış,geçenden 40 akçe,geçmeyenden 50 akçe alırmış.taybe ninde işi aynı gibi geliyo bana.
24.11.2014 22:16:51

xxxxxxyılmaz